14 November 2013

Tabung kutipan untuk PPP Shahril Fitri (Seremban)

Sumber : KPPM N.Sembilan

En Shahril Fitri bin Zulkifli,  Penolong Pegawai Penguatkuasa di PPDNKK Negeri Sembilan telah disahkan mengalami ketumbuhan di bahagian perut yang disyaki adalah kanser.
   Satu pembedahan telahpun  dijalankan bagi membuang ketumbuhan tersebut. Beliau kini berada di rumah keluarga di Mantin, Negeri Sembilan serta  sedang cuti sakit bagi menjalani rawatan susulan.
   Isteri beliau, Puan Zuraida Binti Zainal, Penolong Pegawai Penguatkuasa di PPDNKK cawangan Port Dickson terpaksa mengambil cuti separuh gaji bagi menguruskan rawatan ke atas beliau.

   Pihak KPPM Negeri Sembilan dan PPDNKK Negeri Sembilan telahpun melancarkan beberapa kutipan bagi membantu meringankan beban dan kos rawatan beliau. 
   Lanjutan dari itu satu tabung kutipan bagi membantu meringankan  kos rawatan yang ditanggung oleh beliau telah dilancarkan.  
   Semua sumbangan tersebut bolehlah dimasukkan ke dalam akaun Bendahari KPPM Negeri Sembilan,  En Azli bin Ghazali, Nombor Akaun Malayan Banking Berhad : 156057256630 sebelum 30 November 2013. 
   Sebarang pertanyaan bolah berhubung terus dengan Pengerusi KPPM N.Sembilan, Sdr. Ramli bin Abu Hasan di talian 017-2290007.
.

No comments:

Post a Comment