23 October 2012

Tabung Kutipan untuk 2 keluarga Allahyarham

Sumber : KPPM Putrajaya.

  Pada tanggal 17 Oktober lalu, warga KPDNKK telah dikejutkan dengan berita kematian 2 orang pegawai dari Bahagian Penguatkuasa Putrajaya.

  Allahyarham Saidi bin Saimo (Penolong Pegawai Penguatkuasa N27) telah kembali ke Rahmatullah pada jam 7.10 malam kerana kanser. Beliau meninggalkan seorang balu yang tidak bekerja dan 4 orang anak. 

  Manakala Allahyarham Abdul Salam bin Ali (Pembantu Penguatkuasa N17) telah kembali ke Rahmatullah pada jam 5.17 petang hari yang sama kerana terlibat dengan kemalangan jalanraya. Beliau juga meninggalkan seorang balu yang tidak bekerja dan seorang anak yang berumur 1 tahun 6 bulan.

  Oleh yang yang demikian, KPPM Putrajaya telah melancarkan tabung kutipan bagi membantu kedua-dua keluarga Allahyarham. Diharapkan dengan kutipan ini akan dapat meringankan beban keluarga beliau terutamanya bagi membiayai kebajikan anak-anak yang hilang tempat bergantung.

  Sumbangan bolehlah disalurkan  ke akaun KPPM Putrajaya :
           Bank : RHB Bank Berhad.
           No. Akaun : 21601100013627
Sumbangan akan diserahkan kepada waris kedua-dua keluarga apabila semua kutipan telah diterima.

  Kepada semua Pengerusi KPPM Negeri pohon ambil tindakan untuk diselaraskan di peringkat cawangan.

  KPPM Putrajaya terlebih dahulu merakamkan ribuan terima kasih kepada semua yang memberikan sumbangan. Semoga Allah s.w.t. akan membalas kebaikan semua penderma.
.

No comments:

Post a Comment